THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Friday 15 July 2011

TREBONGKAR!!

akhirnya ! akhirnya ! terciter jugak aku dekat cikgu sharifah pasal prob aku :) dari A-Z aku citer sampai aku keluarkan air mata jugak lah sebab aku tak tahan gila layan perasaan yang meronta2 untuk keluar ..segala2nya aku citer dekat cikgu! cikgu pun macam nak nanges dengar cerita aku :( cikgu tak putus2 nasihat aku! pe yang cikgu nasihat aku sama macam kak ain aku nasihat kan! kira aku makan jugak lah nsihat dorang uh :) cikgu cakap kalau ade prob leh citer dekat dia .. kalua dia tak buleh tolong sekurang2nya ringan kan beban kat otak aku :) tengs cikgu! cikgu pun ade citer pasak famili dye ... memang aku sedih dngar citer dia! baru aku tau citer sbnarnya! pe2 pun saya tabik dekat ckg sharifah dngan cikgu habsah! korang lah idola saye! :) tengs cikgu2 ku! kamu lah ibu kat sekolah! tengs jgak dekat kat kak ain tak putus2 bgi nsihat , doakan eyda ;) eyda sayang korang smpai bile2! muahh!

0 comments: